martedì 7 gennaio 2020

M’è fatto cchiù dispiette.........




M’è fatto cchiù dispiette
dint’a sta stanza ‘e lietto
ca si ce penzo ancora
songo ore ‘e chianto
e tiempe ‘e malumore.

Nu schianto ‘un me pigliato
ca soì cchiù forte ‘e te,
ca songo priparato
‘a quann’ero guaglione
sott’’e cannutate.

A chi me steve accanto
senza pregà maie sante
dicevo:- ‘Un è fernuta ancora.
Mò n’arriva nata,
ancora cchiù vicina.

Quanno s’asceva fore
sunavo ‘o mandulino
si   Nicola
‘o vicino ‘e casa
e io cantavo a solo.

Musica e parole
chello ca m’asceveno
chelle ca ‘o core mio
senteva dopp’’ bumbardamento
invece ‘e chiagnere.

Ma ’int’a stu lietto
quanta cunfiette
ca me so’ zucate,
mò sule mmennele
stongo a rusecà.

Si songo dispiette
nun ne voglio manc’uno.
Quann’è ‘o mumento bbuono
te voglio ca me cirche.
Voglio sapè che vuò.

Io sto c’’o chierchio
e stongo jenno ‘e Vagne
Me sento comme a quanno
currevo ‘a ccà e a llà
Pe dà ‘o riesto a chi..

ancora ne vuleva
a chi sperava ‘e stà
cu uno comme a mme
ca maie perdeva ‘a voglia
‘e ridere ‘e pazzià.

Ero nu guaglione
sempe c’’o core tante
nun ero ancora sante
e nun facevo grazie
a una comme a te

c’’a ‘e vvote me ringrazia
e ‘o juorno appriesso
me fa disperà
senza ca ‘o tiempo cagna
si nun m’’a sto a vasà.

Gioacchino Ruocco

07.01.2020          Ostia Lido

Nessun commento:

Posta un commento